Kesäpäivän Pursiseuran jäseneksi

Jäsenmaksut 2024:

Liittymismaksu 250 € (ei sisällä jäsenmaksua)
Perhejäsenmaksu 75 € (samassa taloudessa asuvat)
Henkilöjäsenmaksu 35 €
Katsastusmaksu yhteiskatsastuspäivinä 30 € / vene ja erikseen katsastettuna tuplamaksu.
Navigaatiomaksu 6 €

Nuorisojäsenmaksun suuruus päätetään tarvittaessa johtokunnassa.
Kannattajajäsenmaksun suuruus päätetään tarvittaessa johtokunnassa.

Seuran säännöt ja GDPR-rekisteriseloste.

Jäsen- ja/tai venepaikkahakemus:

Mitä hakemukseni koskee?

Kesäpäivän Pursiseuran tarkoituksena on vesillä liikkumisen ja siihen liittyvien urheilumuotojen edistäminen. Lisäksi seura tukee vesillä liikkumisen turvallisuutta, sekä veneiden varusteluiden tuntemusta ja hoitoa. Tarkoituksensa toteuttamiseksi seura järjestää jäsenilleen vesillä liikkumista edistäviä palveluksia, harjoittaa valistus- ja neuvontatoimintaa, toimeenpanee tarvittaessa kursseja ja käytännön harjoituksia, sekä harjoittaa tiedotus-, julkaisu- ja valistustoimintaa, sekä muita tilaisuuksia. Lisäksi seura kannustaa jäseniään aktiiviseen nuorisotoiminnan kehittämiseen. Seuran tarkoitus on edistää satama-alueen ja seutukunnan matkailun kehittämistä yhdessä Kangasalan kaupungin ja muiden toimijoiden kanssa. Seura voi vuokrata ja ylläpitää veneille laituripaikkoja.